czwartek, 29 listopada 2012

Kosmopolitania, wyzwolona Kosmopolitania, wyzwolenie wszystkich istot plus nieskończoność

Dziękuję bardzo wszystkim za udział w spotkaniu. 
Konstantemu Usenko, Jędrzejowi Słodkowskiemu, Magdzie Motyl Skonieczko, Jakubowi Skonieczko, Św. Marcie i Filipowi, Dziewczynie Rakiecie, Łukaszowi Prytowi, Wojciechowi Skodlarskiemu, Łukaszowi Nadolskiemu za pomoc w sprawach najważniejszych dla Kosmopolitanii pod koniec 2012 i oczywiście klubowi DOM za gościnę [Aga, Rebus, Witek ahoj!] i wszystkim widzom/słuchaczom . Do zobaczenia w przyszłym roku, mam nadzieję na Kosmopolitanii # 18 



 a przy okazji informuję, że minie w grudniu dokładnie dwa lata odkąd powstał w mojej głowie pomysł na spotkania w rzeczywistości materialnej z żyjącymi ludźmi, żywymi dyskusjami, koncertami, ruchomymi obrazami, w atmosferze śmiechu i prób wzajemnego porozumiewania się. Oczywiście nic by mi się samemu nie udało, mieszkam w lekko zardzewiałej beczce i starcza mi ledwo do końca miesiąca na opłaty i kilka przyjemności...
DLATEGO BARDZO DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY ZECHCIELI MI POMÓC.



Marcin 11 Pryt aka Gówno z Gówna vel Npkwn Ndindi 29-11-2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz